Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

ΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ...ΔΟΥΛΕΥΩ ΕΓΩ...

Μεσημεράκι γλυκό,
όμορφη μέρα,
σκέψεις μυριάδες
που φεύγουν στον άερα...
Νυστάζω πολύ,
θέλω να κοιμηθώ...
να σκεφτώ, να ονειρευτώ...
μα δεν μπορώ..
δουλεύω εγώ...

Νά'μουν εκεί..
σε εσένα μιλάω...
τσάι του βουνού να πίναμε..
βουτήματα και κάστανα...
μπροστά στο τζάκι να καθόμασταν...
μα δεν μπορώ...
δουλεύω εγώ...

Να'μουν κι αλλού...
σε μια ξένη χώρα...
μακρινή...
να περπατούσα στη βροχή,
να μύριζα το χώμα...
να μάζευα εμπειρίες...
να χάζευα, να τραγουδούσα...
μα δεν μπορώ...
δουλεύω εγώ...

Να'μουν μαζί σου...
απλά να κοιταζόμασταν..
και λίγο λιγο να γελούσαμε...
έτσι απλά...
γλυκά και τρυφερά...
μα δεν μπορώ...
δουλεύω εγώ!!!!!!!

Και τώρα έλα ξύπνησε...
μεσημεράκι ήταν...
"ταξίδεψες", "χαλάρωσες"
δουλεύεις τώρα...
μα δεν μπορώ εγώ...
θέλω να φύγω, να χαθώ...

Καλό σας μεσημέρι!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: