Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2009

ΒΡΕΧΕΙ- ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ-

Βρέχει, τικ τακ στο τζάμι πέφτει η βροχή...Το χώμα μυρίζει!!Μμμμ! τι όμορφη αίσθηση!Νιώθω ελευθερία!Νιώθω χαρά!. Πάντα μου άρεσε η βροχή!
Μια νοσταλγία...
Θέλω να περπατήσω στο δρόμο κοντά σε θάλασσα χωρίς ομπρέλα, χωρίς αδιάβροχο,
να σηκώσω το κεφάλι μου στον ουρανό και η βροχή να βρέχει το προσωπό μου.
Νιώθω ελεύθερη τότε! χαρούμενη! ανάλαφρη!!!!
Υπάρχουν και φορές που η βροχή με μελαγχολεί... Ομως η μελαγχολία είναι για μένα μια αφορμή να καθήσω με τον εαυτό μου και να τα βρω!!!!
Να σκεφτώ περισσότερο, να χαλαρώσω!!!!να δω τα καλά μου, να δω τα άσχημα μου... να μπορώ να κοιτάξω περισσότερο μέσα μου!!!!!!
Από το πρωί βρέχει... Δε λέει να σταματήσει!
Αύριο όμως το πρωί ένας χρυσός μεγάλος ήλιος θα ξεπροβάλλει!!!!
Και μια άλλη ημέρα θα έρθει!!!!!
Να 'στε καλά όλοι..και να είμαστε χαρούμενοι για την κάθε ημέρα είτε με βροχή...
είτε με χιόνι... είτε με ήλιο... να είμαστε χαρούμενοι και να ευχαριστούμε το σύμπαν για το πιο όμορφο δώρο που έχουμε τη ζωή μας!!
Να είστε καλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: