Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΕ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!

Καληνύχτα!
Ερμαιο της σκέψης μου έγινα!
Σκέφτομαι εσένα...
μονάχα εσένα...
γελώ, ελπίζω,χάνομαι...
στο μπλε σου χρώμα...
γίνομαι ένα...
με την ψυχή σου...
ανοίγομαι...αισθάνομαι...
τα μάτια σου θλιμμένα...
μα την ψυχή σου εγώ"γέλασα"...
ζωντάνεψα!!! την ένιωσα!!!!
Είμαι περήφανη γι'αυτό!
Καληνύχτα!
όμορφη να ναι η νύχτα σου!
Η σκέψη σου, στα μάτια μου!
στα όνειρά σου... να'μαι εγώ !
Να είσαι ήρεμος,γαλήνιος...
Καληνύχτα!
Χαμογέλα μου!
Σε νιώθω... κι ας μην είσαι εδώ...
Την ψυχή σου νιώθω!
Συνάντησε...την ψυχή μου...
κι έγιναν ένα...χαρούμενες,ευτυχισμένες απόλυτα δοσμένες!
Δεν θελουν τίποτα...
παρά η μια την άλλη!
Φοβερό δεν είναι?
Αρκούνται...
Καληνύχτα!
Σε ευχαριστώ που έδωσες φως στην ψυχή μου...
Ευχαριστώ "ψυχή μου" που "δέθηκες" με την ζωή μου!!!!!

Κι ύστερα ξύπνησα!
Κι ήταν όνειρο όμορφο! Ονειρο υπέροχο!
Ηταν καλό για την ψυχή μου!!!!!!!

Καλή σας Νύχτα με όμορφες σκέψεις!!!!!!!!!!!

2 σχόλια:

D.Angel είπε...

Επίσης γλυκιά μου

Matriga είπε...

...Τι ζούμε, μαρί; Τελικά, ήταν όνειρο; Δεν μ'έπεισες, πάντως! ;)
O έρωτας και ο βήχας δεν κρύβονται...
Καληνύχτα και φιλάκια πολλά!