Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ! ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΓΑΠΩ!

Σε αγαπώ γιατί κατοίκησες στην ψυχή μου!
Σε αγαπώ γιατί ξύπνησες το χαμογελό μου!
Σε αγαπώ γιατί η φωνή σου νανούρισε το φόβο μου!
Σε αγαπώ γιατί χρωμάτισες το όνειρό μου!
Σε αγαπώ γιατί το βλέμμα σου ζωγράφισε την ψυχή μου ...με χρώματα καινούργια,δικά σου!
Σε αγαπώ γιατί ο χτύπος της καρδιάς σου έγινε το αγαπημένο μου τραγούδι!
Σε αγαπώ γιατί τα μάτια σου χαμογέλασαν!
Σε αγαπώ γιατί το πρόσωπό σου φώτισε τον περιπατό μου!
Σε αγαπώ γιατί οι κόρες των ματιών σου μεγάλωσαν και με έμαθαν να παίζω!
Σε αγαπώ γιατί τα βλέφαρά σου ζωγράφισαν τις εποχές!
Σε αγαπώ γιατί το πρόσωπό σου...τα μάτια σου,η μύτη σου,το στόμα σου...αγκάλιασαν την αγωνία μου!
Σε αγαπώ γιατί η ψυχή σου έγινε η φωλιά μου!
Σε αγαπώ γιατί το όνομά σου ξύπνησε το βλέμμα μου!
Σε αγαπώ γιατί είσαι εσύ....

3 σχόλια:

Matriga είπε...

Λατρεύω τον ποιητικό σου οίστρο!! xxx

ΚωνσταντίνοςΚΔ είπε...

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Για την ανάρτηση τι να πω;
Τα είπες όλα.

Z. είπε...

Καλημέρα.
Πέρασα λίγο βιαστική. Θα επανακάμψω...
Σ΄ευχαριστώ!
Z.