Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ!

ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!!Ε ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΜΙΛΑΩ!!!!!!!!
Χαμογέλα μου ... Άκουσε αυτό που σου ψιθυρίζει η ψυχούλα σου। Πίσω από τα γκρίζα σύννεφα στο διάφανο της βροχής σου κλείνει το μάτι μια ηλιαχτίδα που ονειρεύεται το καλοκαίρι

Χαμογέλα για σένα χαμογέλα για όλα όσα ονειρεύεσαι χαμογέλα γι αυτά που ζεις Μια καλούμπα αφήνω στης φαντασίας σου την αγκαλιά Τι θές να παίρνει σχήμα και βάρος στην άκρη της Ένας πολύχρωμος χαρταετός με την ουρά του βουτηγμένη στου ήλιου το φως Μπαλόνια που κλέψαν παιδικές ματιές δραπέτες της πιό αθώας φαντασίας Ένα αερόστατο γεμάτο μουσικέςκαι φιλιά μελωμένα κι ιστορίες για τα χαμόγελα που ταξιδέψαν στα μάτια σου ; Εγώ φαντάζομαι έναν γλάρο να κρατά την άκρη της στο ράμφος του και να την ταξιδεύει πάνω από θάλασσες χρυσαφένιες στο φως του ήλιου πάνω από νησιά και φάρους και λιμάνια οπτασίες καλοκαιριού πάνω στα κύματα Χαμογέλα μάτια μου στις μικρές μου λέξεις τις φευγαλέα παιδικές ... ΄Το χαμόγελό σου σαν αναπνοή μου, το χαμόγελό σου μόνη ανάμνησή μου το χαμόγελό σου είναι αυτό που λείπει και διψούν για σένα της καρδιάς μου όλοι οι χτύποι στη ζωή μου χρώμα το χαμόγελό σου ήρθες και κατάργησες για πάντα το χειμώνα ........ ... ...το χαμόγελό σου χρώμα στη ζωή μου στο χαμόγελό σου μοιάζουν όλα αληθινά.............

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ!!!!!!

2 σχόλια:

Dionysis Savramis είπε...

Πολύ όμορφη η αφιέρωσή σου αυτή Ορσαλία!
Εμπνευσμένη!
Κι επιτέλους μπόρεσα να γραφτώ στους αναγνώστες σου και επισήμως, πράγμα που δεν είχα καταφέρει έως σήμερα λόγω pc...

Orsalia είπε...

σε ευχαριστώ πολύ Διονύση. Οταν έχω έμπνευση γράφω... όταν δεν έχω δεν μπορώ να γράψω λέξη...χαίρομαι πολύ που παρακολουθείς το blog μου... σε ευχαριστώ πολύ,
Καλό μεσημέρι...