Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2008


Αγάπη ... Έρωτας ...
Απλά ,δυό λέξεις!
Τεράστιες, με σημασία!
Με βάθος απέραντο!
Ψυχή γεμάτη! ψυχή αδάμαστη!

Αγάπη ή έρωτας?
Έρωτας και αγάπη?
Ψυχή μου! Ελεύθερη!
Ψυχή φευγάτη!

Ένοχες σκέψεις?
Όμορφες σκέψεις!

Αγάπη! Ερωτας! Πάθος ! Λατρεία!
Λέξεις.. της ευτυχίας!

Ψυχή μου!
Ζωή μου!
Αγαπη μου!
Μπερδεύτηκαν οι σκέψεις μου.
Από το πολύ συναίσθημα?
Κυλάει το δάκρυ μου και πάλι
Νιώθω να λιώνει η ψυχη μου!
Πόσο γεμάτη νιώθω!

Το Πεπρωμένο!
Είναι άραγε γραμμένο?

Συμπτώσεις!
Υπάρχουν? Γίνονται?
Για ποιο λόγο?

Ολα στη ζωή αυτή
έχουν λογική... ή μήπως όχι?
Ολα για κάποιο λόγο γίνονται.
Ολα για κάτι.
Ή όλα για κάποιον...

Ο,τι κι αν γίνεται...
Αρκεί να γίνεται όμορφα!
Αρκεί να νιώθεις πλήρης!
Γεμάτη να’ναι η ψυχή σου!
Και να γελά η καρδιά σου!

Η ζωή μας να ναι όμορφη!
Παράξενη, μυστήρια,
να έχει άρωμα, να έχει χρώμα!
να έχει χτύπους δυνατούς...
Να έχει δύναμη,να έχει λάμψη...
Γέλια και θύελλες να έχει!!
Να ‘χει το χρώμα του ουρανού..
Να παίρνει κι από της φωτιάς το χρώμα...

Ψυχή μου! Αγάπη μου!
Ζωή ! Χαρά μου!
Λέξεις μικρές! Λέξεις απλές!
Μα είναι όλη η ζωή μας! -

Λία, 12/01/08

Δεν υπάρχουν σχόλια: